14 marca, 2013

Czwartek, to już z górki :)


Hej ho wszystkim!
Wczoraj skończyły mi si,ę rekolekcje, niestety w mojej szkole było o tyle głupio, że mieliśmy normalne lekcje a następnie kościół, ale przynajmniej były skrócone więc zawsze coś :)
Pięknie nam słoneczko przygrzewało a dzisiaj znów jest szaro buro i pochmurnie ale nie załamujmy się wiosna wkrótce przybędzie, rozmawiałam z nią :P
A tak swoją drogą, to czy wam też nagle ten czas tak szybko mija? Ledwo co ostatnio była wigilia, prezenty i te sprawy oraz ferie a tu nagle mamy już połowę marca ! Normalnie życie mi ucieka i nie wiem kiedy: O
Niestety jest to też czas największego szaleństwa ze sprawdzianami itp nauczyciele dosłownie wariują:(
Muszę wytrzymać jakoś te ostatnie dni i znów czeka mnie krótka chwila odpoczynku :) A propos wypoczynku to już za 2 dni jadę do WARSZAWY ! <3 nie mogę się wprost doczekać.

To jedno ze zdjęć kiedy to wybrałyśmy się z moim głuptasem Adą na spacer po sklepach, zupełnie bezcelowy. Wkrótce napiszę wam o jednym fajnym miejscu które wtedy odwiedziłyśmy :)
A to mój wczorajszy obiadek :)
Ok 17 dostałam wiadomość, że mogę już odebrać moją przesyłkę na którą czekałam tylko (dokładnie) 26 godzin :3 niestety tak bardzo cieszyłam się że mam już ją w swoim posiadaniu, że nie wyszłąm zbyt korzystnie na tym zdjęciu. Ważne, że jest paczka ! :D
Zgadniecie co znajduje się w środku ? :)



 Czasami lubię wracając do domu robić zdjęcia trasy którą pokonuję :


Dobra to na razie tyle, zaraz powinnam się iść pouczyć bo niestety jutro mam 3 sprawdziany, ale znając mnie zacznę to robić dopiero po 23 : P

AAAAA i się nie pochwaliłam. Biorę udział w zawodach strzeleckich, dzisiaj był 2 etap i aktualnie moja drużyna zajmuje 2 miejsce ^^ ale to tak na marginesie xd


Tak więc teraz lecę do kuchni zrobić to cudo ; )  :



BUZIACZKI :*

15 komentarzy:

  1. świetna notka;)
    pozdrawiam P:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz niebieskie oczy :O B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, dziwne są.:) W sumie to raz niebieskie raz prawie ze szare albo błękitne, ciężko mi je opisać o.O

      Usuń
  3. Fajne zdjęcia :)
    Tak ten piesek jest mój,ale już niedługo trafi do nowej rodziny,bo my nie możemy mieć 2 psów :(
    zapraszam częściej ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia;)
    buziaki
    w wolnej chwili zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. Głupie rekolekcje, a ja w ogóle ich nie mam :c

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny blog i ładny wygląd :)
    zykarifa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. uuh podoba mi się Twwój blog i dziwie sie ,że jestem tu pierwszy raz? heh
    światnyyyy dlatego Obserwuje :D

    Zapraszam Cie do siebie DEMORDIE.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) ♥