09 marca, 2013

little mix



HEJ!
Codziennie mówię sobie, że dodam wreszcie chociażby krótkiego posta aby napisać co u mnie słychać ale niestety ciągły brak, czasu nauka i inne tego typu sprawy( czyt. moje lenistwo) ograniczyły mnie tylko do przeglądania cudzych blogów. Teraz staram się wszędzie nosić aparat żeby zrobić zdjęcie tego co aktualnie widzę. 
Teraz dodaję maleńki mix z ostatnich dni (tygodni?).
Ostatnio wybrałam się na pierwsza w tym roku wycieczkę na rowery. Jak ja to kocham! Śnieg nie był dla mnie żadną przeszkodą mimo że 2 razy prawie się nie wywróciłam :P W ferie zrobiłam sobie smileya niestety już mi zarósł :( niedługo pewnie znów się na niego zdecyduję. Od 3 tygodni również się odchudzam ale cóż efekty tego marne na razie haha jedynie wyrabiam w sobie nawyk codziennego ćwiczenia i staram się minimum 300 brzuszków dziennie zrobić. Ale najbardziej marzy mi się móc zrobić szpagat jak za czasów "młodości" hehe. 


A teraz lecę oglądać Epokę lodowcową :D ciekawe czy wiewiór wkońcu złapie orzeszka haha

4 komentarze:

  1. Fajny mix ;) Też uwielbiam rower !;d

    OdpowiedzUsuń
  2. oglądałam również epokę lodowcową .
    Ja miałam tak samo z blogiem dlatego teraz postaram się zadbać o częstsze notki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubie takie mixy ;op my piszemy regularnie w sr i sb :) :* B.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) ♥