21 kwietnia, 2013

# Nadrabiam zaległosci

Hej ludzie !
Wracam tu po długim czasie (kolejny już raz :/ ). minął ponad miesiąc od kiedy coś
tutaj dodałam. Na bloggera wchodziłam praktycznie codziennie aby coś napisać
jednak kończyło się tylko na tym, że przeglądałam inne blogi, Wkońcu wzięłam się
w garść i piszę właśnie oto tą notkę :) Przez ten miesiąc zdarzyło się wiele ciekawych histori
(byłam na wycieczce w Warszawie, wracałam do domu na piechotę 2h estakadą 
ponieważ cała Gdynia była zakorkowana.. i wiele innych XD)
nie mam tyle miejsca aby je wszystkie opisać dlatego postanowiłam wstawić mieszankę
zdjęć z tego okresu :P Tak więc życzę wam miłego oglądania i śmiania się bo niektóre są
naprawdę kompromitujące ale co tam ;> Od dzisiaj postanowiłam sobie nie odkładać dodawania
wpisu na kolejny dzień bo ostatecznie i tak tego nie robiłam, tak więc powoli
 przyzwyczajajcie się do mojej obecności ^^.

















A tu już zdjęcia z wczorajszego dnia czyli w moim wypadku leniwej soboty.
Tak oto straszyłam domowników (żartuję nikogo nie było w domu haha)

 A to co najbardziej lubię w weekend to totalny chill.
Uwielbiam oglądać filmy ostatnio nie miałam na to wgl czasu więc 
wczoraj odpaliłam sobie PITCH PERFECT. Także gorąco polecam tą komedię : )


Wieczorem napisała do mnie A. czy idziemy przejść się na spacer, 
tak więc zgodziłam się. 
Ten "spacer" poźniej przemienił się na jazdę bo mądre blondynki wpadłyśmy na pomysł aby pojeździć na rowerze (ja) i na rolkach(A.) Tak więc bardzo mądrze o 22 zaczęłyśmy <3


Dzisiaj chyba powtórka ze wczoraj. :)
Narazie lecę na obiadek, trzymajcie się ciepło
baj :*

17 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia ! ;>
    A co do filmu , to oglądałam i też mi się bardzo podobał ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zabawne zdjecia :D /esobiech.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka fajna różowa torebka. :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba, ale miedzy ludzi chyba bym nie odważyła się z nią wyjść :D

      Usuń
  4. Świetny mix:)
    POZDRAWIAM MALWINA!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia ;3
    Podoba mi się Twój blog, może wzajemna obserwacja ? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;)
      I dzięki jeszcze raz ! :D dlaczego by nie ; P

      Usuń
  6. Ładne zdjęcia xd

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) ♥