23 kwietnia, 2013

Poniedziałkowe nudy:)

Hej wam ! 
Jak tam minął wam dzień ? Mi mimo tego, że to poniedziałek całkiem szybko i spokojnie:)
Grzecznie wytrzymałam w szkole następnie zaniosłam torbę do domu i wybrałam się na rower ^^
Więc jakoś ok 19.30 dopiero wróciłam do domu i kompletnie nie wiedziałam za co się zabrać.
Ogółem taka ciekawostka - pisząc ten post przypomniałam sobie o moim biednym rowerku, 
który po przyjściu zostawiłam na dworzu na tarasie, więc teraz róno o północy wyszłam w 
samej piżamie i z mokrą głową aby zanieść go do garażu. To trzeba być mną :D



Dobra ja zmykam uczyć się jeszcze angielskiego na jutro(dzisiaj).
Trzymajcie się :) !

*Natomiast wszystkim 3klasistom życzę połamania długopisów na testach ! :D*
tak na szczęście ; ) 



moje maleństwo, teraz już mam 3 mm :)


8 komentarzy:

  1. Czasami też tak mi się późno wieczorem coś przypomni, ale wtedy nie ma innej opcji, tylko trzeba naprawić błąd :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hah no tak ja też często tak mam, że o czymś mi się przypomina po zasie, lub na sam koniec xD
    3 mmm <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny blog z chęcią będę tu wpadać
    + świetny kolczyk ;0
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolczyk cudowny, zamierzasz kupić większy rozpychacz?:)
    POZDRAWIAM M.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ostatecznie doszłam do 8mm ale od około miesiąca mam wyjęty. Mam plan do nich wrócic za jakis czas :)

      Usuń
  5. Czekam z niecierpliwością na kolejny post ;)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny nagłówek ;)
    Ładne zdjecia.
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) ♥