19 stycznia, 2013

Beginning :)

BEGINNING !

 

Jak to się podobno mówi : każdy początek jest trudny. Ale nadeszła wreszcie chwila w moim życiu, kiedy (nareszcie) postanowiłam założyć bloga. Miałam już do tego 2 podejścia ale zawsze coś szło nie tak. Wreszcie spełnię takie swoje mini postanowienie - i to dzieje się właśnie teraz :P.

Robię to bardziej dla samej siebie, żeby mieć gdzie przekazać swoje przemyślenia, wątpliwości czy też po prostu napisać co mi akurat w głowie siedzi. 
Tak więc zaczynam.
 Małymi kroczkami jednak mam nadzieję, że się to jakoś rozwinie, bo jednak trzeba myśleć pozytywnie ! :)

moje kamerkowe zdjęcie :)

1 komentarz:

  1. Powodzenia w prowadzeniu bloga.

    Jak i zapraszam do mnie: http://forhappinessinlife.blogspot.com/. Również dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) ♥