21 stycznia, 2013

Nie lubię poniedziałków :(

Niestety nadszedł ten dzień tygodnia, którego chyba każdy nie lubi PONIEDZIAŁEK.
Z niecierpliwością czekam na ferie - szkoda tylko, że mam je tak późno. Ale powinno szybko zlecieć, nie będę się tym smucić. Dzisiaj w szkole nawet okej, tradycyjnie jak to ja robię wszystko na ostatnią chwilę(czyt. pisanie 2 stron referatu z historii na wf hahhaa :D). Aktualnie powinnam się uczyć słówek na łacinę ale cóż. Masterchef jest ciekawszy :)
 __________________________________________
 A oto ostatnie dzieło mojej kochanej Basieńki kiedy poszłam do niej podciąć "tylko" koncówki :D
wybaczcie jakość- mama nie umie robić zdjęć :c


Jutro czeka mnie szalony dzień. Rano szkoła na konsultacje z matematyki "za karę" :c następnie przeżyć wszystkie lekcje łącznie z odpytywaniem na łacinie <3 ---> jadę do babci :*---> od niej do Galerii Bałtyckiej i tak czekam na mamcię a dopiero wieczorem będę w domu :( ale czego się nie robi z miłości do zakupów :)

Z dzisiaj po szkole :)

Mykam pouczyć się jeszcze troszkę i porobić brzuszki :) Dobranoc.

*Polecacie może jakieś ciekawe rzeczy, które mogłabym znaleźć w moim zakupowym szaleństwie ?:)






7 komentarzy:

  1. Ja mam ostatni tydzień ferii ; c
    Zaczynam prowadzić bloga od nowa, więc mam nadzieję, że zajrzysz i może dodasz do obserwujących ? http://xpepexx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie "Bejbi blues" jest OK. trochę trudny i prawdziwy, ale według mnie warto obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna fryzura. Próbowałam taką zrobić, ale zawsze coś nie wychodziło więc sobie odpuściłam...
    zapraszam
    chudabaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. no nie i za 29h znów poniedziałek:D ale ja mam na szczęście ferie juz za tydzień<333 :D:D wow macie w szkole taki przedmiot jak "łacina"? :D:D hmm Pozdrawiam cię :* może dodamy do obserwowanych? :D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odpisuję lekko z opóźnieniem :)
      jutro także jest poniedziałek ale akurat teraz jest mi to obojętne bo też mam ferie hura !! :D

      tak łacinę ma tylko moja klasa ze względu na profil biol-chem :)
      również pozdrawiam : * i z chęcią dodam ; )

      Usuń
  5. świetna fryzura.

    http://forhappinessinlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. your hair looks very nice :) your blog is very lovely and interesting. im glad if you visit my blog, too <3 keep in touch!

    xx
    beauthi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) ♥