20 stycznia, 2013

Poniedziałkowe zakupy.

Hej :) jest godzina 04.14 a ja zamiast jak normalny człowiek pójść spać o tej porze, 
dodaję sobie wpis na bloga :) hehe
Przeglądając zdjęcia z aparatu postanowiłam wstawić rzeczy, które kupiłam sobie w poniedziałek.
Miałam takie mini "wagary" na które sama mama mi pozwoliła hahaha no ale to już nie na temat.
A więc w skrócie pojechałam tylko po kolorowy blok i rzeczy do obiadu a kupiłam:


maseczka -ok 2 zł / pomadka- 8 zł

Mam ją niecały tydzień ale już połowa opakowania gdzieś zniknęła :D

najzwyklejszy z TESCO ok 4 zł. dobry na oczyszczenie włosów z różnych slsów itp.

moje lektury ;___; razem 10 zł

małe przekąski omnomnom. uwielbiam musli z jogurtem ! jedno ok 2zł?

jakieś rzeczy do szkoły :)

wszystko razem + mały, upragniony drobiazg z NY, który może niedługo pokażę :)

8 komentarzy:

  1. Ja też lubiłam fitellę, ale był czas, że jadłam to ciągle i już znilubiłam ;[

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak często mam z jedzeniem, ale z musli i innych tego typu szybko nie zrezygnuję <3.
      Polecam też zrobić własną mieszankę :) PYCHOTKA!

      Usuń
  2. a ten balsam z carmex jest dobry? :)

    http://anka-kaka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie to bardzo ! Jak na tą chwilę mój ulubiony ;)
      uzależniłam się już od niego .

      Usuń
  3. Uwielbiam fitelle <3 http://julialexandrae.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam taki sam carmex i jestem z niego strasznie zadowolona ;)
    Zapraszam do mnie: www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) ♥